torsdag 18 februari 2010

två dagar äldre

Seriöst, skrämmande...

--

Tisdagen började jag med frukost på Thimons, med Emma och Pillan, fortsatte vidare och hämtade Osse som ju fyllde 18 för att följa med honom till banken. Snällt av mig tycker jag.
Sen på kvällen var jag, Gill och Pill och hälsade på stjärnan och vännerna i storstaden. Det var trevligt.

Igår gjorde jag ingenting förrän träningen och jag lyckades misslyckas med allt som hade att göra med den. Först glömde jag halva världen hemma, och sen klev jag igenom när jag halkade och nu är min fot inte som den ska. Men det överlevs antagligen denna gången också!
Efter detta var det dags för hockey i hallen, Nässjö tog emot Limhamn i första play off-omgången till division 1. Det gick till en början bra, men slutade mindre bra.. Sen åkte jag hem, chillade lite och sov en stund för att sedan gå upp och kolla Tre Kronor. Och det var ju trevligt, till och från.
Trevligast var nog ändå Rignells mysiga sms om "det blåa som inte målvakten får plats i när han ska rädda pucken" och "elva minuter utan utvisningar?!"

1 kommentar:

eema sa...

men du vet ju hur jag är. må hända att hockey är kul att kolla på men alltså alla dessa regler. det blir liksom konstigt i min hjärna! :) meeeen, tagga skridskor imon då:D