måndag 8 februari 2010

Att jag gick på en så enkel är något helt sjukt! Synd att det finns människor som kan manipulera andra så sjukt mycket att dom knappt vet var de har sig själva. Jag är inte direkt den som faller pladask vid första ögonkastet och så, hellre att tänka efter än att vara efterklok. Men det är synd när någonting som både känns och verkar bra i själva verket bara visar sig vara en fet lögn. Jag är väldigt, väldigt besviken. På dig, men kanske framförallt på mig själv. Inte okej att jag gick på den lätta alltså!
Det värsta är att det kändes så bra.

2 kommentarer:

eema sa...

ville bara ditt bästa. killar som han är inte värda såna som du. han är ett svin och tänker med ballen. uuusch, jag blir så arg. vad är han, 22? jisses...

/Carl Bildt, USA's president? sa...

gumman, alla kan gå på nåt sånt.. och du ska inte tänka att du inte borde gått på de.. för de är så lätt, så lätt att glömma bort att vara klok i såna situationer..
För en kille som han (läs idiot) är inte värd en tjej som du! Du är alldeles för bra!!
JAG ÄLSKAR DIG!