onsdag 3 februari 2010

a flashlight, isn't quite sunlight

Mitt humör vände precis för andra gången idag. Denna gången åt det positiva igen.
Har varit på bra humör hela dagen, varit fruktansvärt sugen på att träna och så. Det vände lite sen någon gång mellan halv fem och halv sex sen kan jag säga. Dålig träning och lite. Usch! Men det är bara att bita ihop och komma igen.
Bestämde mig dock för att återigen bli lite glad och lyckades. Fick dessutom en uppmuntrande kommentar nu som jag gillade och jag tror jag behövde det. Ska prata med stjärnan en stund idag också har jag bestämt utan stjärnans medgivande!

-

Imorgon är det en sån där skön dag som bara torsdagar kan vara med sånglektion, svenska och fotboll mellan elva och halv fyra. Alldeles lagom tycker jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har alltid mitt medgivande :) /J