tisdag 2 februari 2010

Jag. Vill. Ha. Sommar. NU!!!!!

Vad har vi gjort väderguden egentligen? Jag är så trött på all kyla och framförallt all snö att jag snart kräks! Ärligt talat så kommer vi nog snöa in snart! Hela stan där ut för att det är för mycket snö. Det känns ju sådär bra..
Jag hatar vintern och det finns det folk som läser detta som vet. Men jag har faktiskt inte klagat speciellt mycket någon gång under hela denna vargavintern så jag tycker det är dags nu. Nu är det februari hallå, bort med snön! (annars kommer vi inte kunna spela fotboll på riktigt förrän i augusti, och det skulle jag inte tycka om!) Tack på förhand!

-

Nationella i matte C idag, och jaa... Det gick väl kanske som det gick. Helt ärligt så har jag ingen aning, var antagligen för trött för att lägga märke till det. Det lär ha gått dåligt dock.
Efter skolan satt jag med grabbarna grus i matsalen och bara degade, för att sedan ta mig neråt stan och käka och somna lite och så med mycket trevligt sällskap. Promenix hem och nu sitter jag här på mitt köksgolv. Ska försöka ta tag i lite historiaplugg nu om en stund. Om jag nu har böckerna hemma. De låg inte i skåpet men det känns som att jag är ganska oförutsägbar när det gäller sånt...
För att slippa plugga historia har jag nu suttit och läst igenom alla 45 punkterna i en facebookgrupp som heter "45 things a girl wants but will never ask for :)<3". Så himla värt.. Inte!

Inbakade budskap i statusuppdateringar. Mm, I like it!

1 kommentar:

eema sa...

haha, du är alldeles för söt du Jossan. men snälla, februari är vinterns kallaste månad så snön kommer nog ligga kvar ett tag till. AND I LIKE IT!!! ;)