onsdag 10 februari 2010

Mina damer och herrar... låt mig stolt presentera...

VIKTOR KOKMAN!!!!!!

Alltså, trögare får man leta efter... HAN SLÅR DIG EMMA LIND!

Först berättade jag att mina händer var kalla. Då skulle han känna på dem. Med skinnhandskar på händerna. Lyckat...

Sen snackade han om chansen att ta sig till SM, och sa: "-Om vi tar oss till SM så ska jag fan duscha naken!"

Vidare köpte han en varm choklad, en sån där man får en påse med pulver som man ska blanda i varmt vatten. Till grejen hör ju att det där vattnet är jäkligt varmt då det är precis under kokpunkten när det kommer ut ur maskinen. När Kokman då inte fick någon pinne eller sked att blanda med så kläcker han ur sig: "Ähh! Jag blandar väl med fingret!"

Sen berättade Wihlsjö om en incident i klassrummet på en historialektion när läraren hade visat en bild på hon den där Lucy, den första människan som gick på två ben typ ni vet. Då hade någon frågat hur man kunde veta att hon gick på två ben. Då sa han: "Men det ser du väl på bilden eller?"

------


I övrigt var det GRYM stämning i ishallen ikväll, med 924 åskådare när Nässjö vände 1-3 underläge till 4-3. Tack för uppvisningen!

Inga kommentarer: