söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag, eller?

Idag är det alla hjärtans dag. En dag som jag tycker är rätt jävla överskattad hos vissa, själv har jag aldrig använt den till något speciellt alls. Idag ska jag använda den till att gå på hockey med Lovisa samt stå i hockeykiosken. Fast det är klart, man vet ju inte om dom har satt upp massa hjärtanserpentiner och rosa och röda ballonger i hallen, och då kanske det skulle kunna bli lite kärleksstämning över det hela..?

Vart jag vill komma, är att jag inte bryr mig om att det är Valentine's day idag, och att jag inte tror att jag någonsin kommer göra det speciellt mycket heller. Vänta ni till nästa år eller året efter, så ska ni få se att no matter what, så tycker jag att dagen är överskattad.

1 kommentar:

du vet vem.. sa...

jag håller med dig till punkt och pricka, dagen är sjukt överskattad. själv tillbringade jag dagen i bilen påväg till sälen.. jag saknar dig <3