fredag 19 februari 2010

Friday never hesitate

Fredag betyder att lovet snart är slut, men det känns som att det inte gör så mycket ändå faktiskt. Veckorna nu mellan sportlovet och påsklovet lär bli ungefär hur lugna som helst, känns det som. Har praktikuppehåll i historian och förutom det så är det bara typ samhäll och svenska som jag läser som är "pluggämnen".

Har varit ute och käkat idag, med Pillan, Lollo, Sudden och Gillström. Pillan och Lollo åker ju och spelar bandy-VM imorgon i Norge så vi tänkte fira det lite med lite mat och grejer och det var ju mysigt. Dock luktar jag, efter två timmar på en italienare och en grek ungefär som ett helt hamburgehak..

Nyss satt jag och kollade på hockeymatchen mellan Schweiz och Kanada i OS och eftersom att jag inte visste hur det hade gått så blev det rätt spännande med straffar och grejer. Jag kanske är lite nörd, jag vet inte. Hur som helst så ska jag givetvis se Sverige möta Vitryssland ikväll också. Så det blir kvällens uppgift!

Nu ska jag duscha av mig matoslukten som jag snart spyr på annars!

Inga kommentarer: