söndag 21 februari 2010

En söndag i ilskans tecken

Igår fick ni se min aggression över all denna jävla snö. (Det var till och med så illa att jag stavade fel en gång och inte märkte det förrän nu, dock har jag ändrat det nu.) Jag kommer ha en liknande dag idag. Det är inte okej att det har kommit ungefär 15 centimeter till inatt. Visst, det är fint väder och det är ju okej. Så länge man TITTAR ut, för det är nämligen ungeför tio minusgrader och det ÄR INTE OKEJ! Jag vill inte ha vinter längre.
Kollade SMHI innan, och det ser ju inte ut att ge sig med denna skiten förrän framåt torsdag. Väldigt roligt...

Tror dock att jag ska vara snäll mot min mamma nu och gå ut och skotta ut hennes bil. Visst, det gör jag för min egen skull också eftersom att jag kan använda den osv då, ah ni fattar. Fast jag har fortfarande inte bestämt mig för ifall det är livfarligt eller inte att gå ut.

Ska vi dessutom kunna träna idag? Igår vid typ åtta hade dom inte skottat, fast det kan ju ha att göra med att de läser väderprognoserna och ville slippa skotta dubbelt..

Inga kommentarer: